Goed nieuws voor Nederland, goed nieuws voor jou!

Contactgegevens Alpina

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vind je per product de meest gestelde vragen.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via Chat, WhatsApp of Messenger.

Chat, WhatsApp of Messenger

Schade melden

Wijziging doorgeven

Klacht melden

 

Telefoonnummers:

Contactformulier

 

Bezoekadres

Alleen op afspraak
Alpina
Lorentzlaan 4
3401 MX IJsselstein

Postadres

Alpina
Postbus 63
3400 AB IJsselstein

 

Klacht melden

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Je klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen je in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Alpina niet naar jouw tevredenheid wordt opgelost, dan kun je desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je kunt de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Downloads

Klik hier voor verschillende downloads, zoals aanvraagformulieren.

We zijn bereikbaar via Chat, Whatsapp, telefoon of e-mail

Neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten.
Wij zijn er van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 18:00.

neem contact op