Teletolk
Ben je doof of slechthorend? Ook dan wil je zelf financieel advies kunnen inwinnen. Daarom kun je onze medewerkers ook bereiken via Teletolk. Je kiest zelf of je wilt bellen met gebaren, tekst of spraak.
Hoe werkt het?
Je kunt kiezen voor bellen via Teletolk. Je hebt dan de keuze uit een telefoongesprek met een tolk of een telefoongesprek met een tekstbemiddelaar. Als je kiest voor bellen met een tolk, kun je gebaren wat je wilt zeggen. De geregistreerde tolk Nederlandse Gebarentaal vertelt dit aan de persoon waar je mee belt. Als deze persoon terugspreekt, gebaart de tolk dit voor jou naar Nederlandse Gebarentaal.
Als je kiest voor bellen met een tekst bemiddelaar, typ je wat je wilt zeggen. De medewerker van Teletolk leest dit voor aan de persoon waar je mee belt. Je kunt ook zelf praten. De horende persoon praat terug en de medewerker van Teletolk zet voor jou de gesproken woorden weer om in tekst.
Veilig en betrouwbaar
Alle gesprekken via Tolkcontact Teletolk zijn vertrouwelijk. De medewerkers hebben zwijgplicht en mogen niets delen over de gesprekken. Daarmee is je gesprek in vertrouwde handen. De medewerker vertaalt/tolkt het gesprek, maar voegt niets toe aan de inhoud van het gesprek. Bij sommige telefoongesprekken worden persoonlijke en vertrouwelijke gegevens uitgewisseld. Bij Tolkcontact Teletolk, kun je alle informatie vragen en geven die je zonder tussenkomst van een tolk ook zou uitwisselen.
Financieel zeker.
We zijn bereikbaar via Chat, Whatsapp, telefoon of e-mail
Neem gerust contact met ons op als u meer wilt weten.
Wij zijn er van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 18:00.