Klacht melden
Mocht je een klacht hebben over ons kantoor, dan is onze klachtenprocedure als volgt:
Klacht indienen
Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening en doen ons uiterste best jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Als dat zo is, dan horen wij dat graag van je, zodat we samen tot een oplossing van jouw klacht kunnen komen.
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw klacht bevestigen wij schriftelijk of per e-mail dat jouw klacht is ontvangen en in behandeling is genomen. Mocht er informatie ontbreken om jouw klacht te kunnen behandelen, dan zullen wij ook binnen de eerdergenoemde 5 werkdagen aanvullende informatie bij je opvragen.
Wij zullen ervoor zorgen dat jouw klacht op een zorgvuldige wijze wordt behandeld. Het streven is om binnen 14 werkdagen na dagtekening van de ontvangstbevestiging de klacht af te wikkelen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan ontvang je in ieder geval binnen de hiervoor genoemde termijn bericht over de stand van zaken.
Mocht je helaas toch ontevreden zijn met de uitkomst van de klachtbehandeling, dan kun je je wenden tot het KiFiD (Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).
KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel: 070 – 333 89 99
consumenten@kifid.nl
Burgerlijk rechter
Ook kun je ervoor kiezen om jouw klacht of geschil door de rechter te laten beoordelen. Let op: als het KiFiD al een bindende uitspraak heeft gedaan, dan kun je niet meer naar de rechter. Stap je direct naar de rechter? Dan kun je daarna niet meer naar KiFiD. Als je naar de rechter gaat, kost dat geld. Bemiddeling door KiFiD is (grotendeels) gratis.
Het KiFiD behandelt geen klachten van bedrijven. Ben je een zakelijke klant van ons en heb je een klacht over onze dienstverlening? Dan kun je deze klacht of het geschil voorleggen aan de rechter.
We zijn bereikbaar via chat, WhatsApp, telefoon of e-mail
Vragen? Neem contact met ons op als je meer wilt weten.
Wij zijn er vandaag tot 18:00.